KLANTENSERVICE

Vragen?
Antwoorden op de meest gestelde vragen zijn op deze pagina te vinden
Mail ons, gebruik de chat of het contactformulier via de contact-button bovenaan. Wij streven er naar uw vraag op werkdagen binnen 48 uur te beantwoorden.
Hoe werkt het Luxplus lidmaatschap?
Luxplus is een uniek leden concept. Het lidmaatschap biedt u besparingen tot 80% op duizenden producten variërende van luxe cosmetica tot dagelijkse huishoudproducten. Door deze aanzienlijke kortingen kunt u snel uw lidmaatschap terug verdienen. Mocht u geen Luxplus lid zijn dan kunt u wel aankopen doen bij Luxplus.nl maar in dat geval zijn de reguliere prijzen van kracht. U wordt automatisch lid als u bij uw bestelling kiest voor de 'Ledenprijs'. De eerste maand is gratis. Wilt u geen lid worden dan kunt u producten bestellen voor de 'Normale prijs'.

Lidmaatschap kost na de gratis proefperiode €8,95 per maand. Dit bedrag wordt elke maand afgeschreven middels een automatische incasso, totdat u besluit geen lid meer te zijn. We raden aan om te profiteren van de voordelen van de extra lage ledenprijzen en om de 30 dagen proefperiode te gebruiken om het lidmaatschap uit te proberen. U kunt via uw account het lidmaatschap op elk moment opzeggen als het niet aansluit bij uw wensen. Hier ziet u ook de actuele lidmaatschap status en uw gespaarde BonusCash. Voor meer informatie kunt u de Lidmaatschapsvoorwaarden raadplegen.
Waar is mijn order?
Wij geven aan 1-4 werkdagen bezorgtijd aan omdat onze producten uit ons magazijn in Denemarken komen. U zult van PostNL eerst een automatische e-mail ontvangen wanneer uw order ons magazijn verlaat.

Doordat de producten uit Denemarken komen kan de Track & Trace code van PostNL de eerste dagen geen actuele status tonen.

Vanaf het moment dat het pakket in Nederland arriveert kunt u het volgen via de Track & Trace in de e-mail van PostNL, de PostNL app of als u inlogt op uw Luxplus account. Mocht het langer dan 4 werkdagen duren dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via [email protected]
Is de bezorging van mijn bestelling kosteloos?
Wanneer u lid bent van Luxplus is bezorging kosteloos. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten €6,95 per bestelling.
Hoe kan ik een product retourneren?
Indien u uw order wenst te retourneren verzoeken wij u vriendelijk om ons op de hoogte te stellen van uw retournering via [email protected] (we beantwoorden uw bericht binnen 24 uur op werkdagen).

U kunt vervolgens uw producten opsturen naar:

Luxplus.nl - Retourafdeling
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen
Nederland

Vermeld alstublieft uw naam, e-mailadres en ordernummer in de correspondentie met Luxplus. Gelieve deze gegevens ook te vermelden bij het retourpakket. Wanneer we uw bestelling retour hebben ontvangen zullen wij uw verzoek in behandeling nemen. Voor meer informatie over retourneringen kunt u de Algemene Voorwaarden onderaan de website raadplegen.
Wanneer zijn uitverkochte producten weer terug op voorraad?
Uitverkochte producten worden constant weer aangevuld. Om er zeker van te zijn dat onze leden de beste prijzen van de markt krijgen, kopen we uitverkochte producten alleen opnieuw in als we de garantie hebben dat we ze voor dezelfde lage prijs kunnen verkopen als waarvoor we ze eerder konden aanbieden. Hierdoor kan het in sommige gevallen weken of maanden duren voordat bepaalde producten weer terug op voorraad zijn. Vul uw e-mailadres in bij de uitverkochte producten en ontvang een notificatie zodra ze weer op voorraad zijn.
Wat betekent BonusCash?
U verdient Bonuscash op geplaatste orders bij Luxplus.nl. Het BonusCash bedrag dat u verdient is afhankelijk van welke producten u koopt. U kunt in uw account altijd zien hoeveel BonusCash u heeft verdiend. Uw BonusCash zal automatisch worden verrekend op uw volgende order met een 1:1 ratio. Ter illustratie: 9 BonusCash geeft u een korting van €9,- op uw volgende order.

Alleen leden met een betaald lidmaatschap zullen BonusCash ontvangen. BonusCash dat u heeft verdiend kan niet worden ingewisseld voor geld of overgedragen worden aan andere leden. BonusCash verloopt niet zolang uw lidmaatschap actief blijft. In het geval dat u uw lidmaatschap opzegt zal uw BonusCash verlopen na 30 dagen. Uw BonusCash zal niet verlopen als u ervoor kiest om uw lidmaatschap binnen deze 30 dagen weer te heractiveren.
Ik heb problemen met het afronden van mijn order
Vervelend dat u problemen ondervindt bij het afronden van uw order. Als u al Luxplus lid bent, log dan in via de button bovenaan onze website wanneer u een bestelling wilt plaatsen. Wanneer u dit niet doet zult u uiteindelijk de melding krijgen dat uw e-mailadres al in gebruik is. Als u problemen ervaart terwijl u shopt op uw telefoon, tablet of ander apparaat met internetverbinding, probeert u het dan op een computer. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]
Hoe kan ik inloggen op mijn Luxplus account? Wachtwoord vergeten?
U logt in op uw account via de button rechtsboven op de website. Voer hier het e-mailadres en wachtwoord in dat u bij uw eerste aankoop heeft opgegeven. Als u lid bent, is het belangrijk in te loggen voordat u gaat shoppen bij Luxplus.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’ in het inlogscherm om een link te ontvangen waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken of stuur een e-mail naar [email protected]

Als u geen lid bent dan wordt er automatisch een lidmaatschap gestart bij het voltooien van uw eerste bestelling wanneer u ervoor kiest om een product te kopen voor de ‘Ledenprijs’.
Hoe is het mogelijk dat de prijzen zo laag zijn?
We kopen grote voorraden van kwaliteitsproducten direct bij de grootste leveranciers met authenticiteitsgarantie in de EU. Alle producten worden direct in ons magazijn afgeleverd. Op deze manier vermijden we kosten van tussenpartijen waardoor wij de prijzen laag kunnen houden. Alle producten worden door ons gecheckt op kwaliteit en we geven 100% garantie op de authenticiteit.
Zijn de producten via Luxplus echt?
We kopen onze producten van de grootste en gevestigde leveranciers binnen de EU. Luxplus voert zelf ook kwaliteitscontroles uit om er zeker van te zijn dat onze producten de juiste kwaliteit bieden voordat we ze versturen naar onze klanten. We kunnen met 100% zekerheid garanderen dat al onze producten authentiek en echt zijn. Wanneer een product niet voldoet aan uw verwachtingen hanteren wij een 90 dagen retourbeleid op alle producten.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via email, het contactformulier of chat. U krijgt van ons binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Hoe kan ik betalen?
De op luxplus.nl aangeboden betaalmogelijkheden zijn: iDEAL, PayPal, Mastercard, VISA en VISA Electron. Alle betalings- en creditcard toeslagen zijn verrekend in de productprijzen en daardoor voor rekening van Luxplus WE ApS. Wanneer u kiest voor de betaalmethode creditcard, wordt deze pas belast na levering van de producten.

Alle prijzen zijn weergegeven inclusief BTW.
Zit er garantie op de producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie heeft geen invloed op de wettelijke garantie.
Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer u winkelt bij Luxplus heeft u de keuze tussen twee aankoopmogelijkheden. Als u wenst lid te worden en toegang te krijgen tot de vele voordelen en speciale aanbiedingen kiest u dan ‘Ledenprijs’ wanneer u een product toevoegt aan uw winkelmand. Als u kiest voor de Ledenprijs wordt u automatisch lid en zal het lidmaatschap worden toegevoegd aan uw winkelmand. Als u geen lid wilt worden kunt u ervoor kiezen om een product aan te kopen voor de ‘Normale Prijs’. Wanneer uw order is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Bij Luxplus geplaatste orders worden bezorgd door PostNL. Wanneer wij het pakket verzenden, ontvangt u een Track & Trace code per mail. De verwachte levertijd is 1-4 werkdagen (verwerking order). Voor leden van Luxplus is bezorging kosteloos. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten €4,95 per bestelling. Luxplus ApS is verantwoordelijk voor de bestelde producten tot het moment van bezorging.

Wanneer PostNL het pakket niet bij u kan afleveren vanwege diverse redenen zullen zij de keuze maken om het pakket bij uw buren af te geven of bij een afhaalpunt. Hier heeft Luxplus geen invloed op.
Hoe werkt mijn herroepingsrecht?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons duidelijk informeren dat u de overeenkomst wilt herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (Europees modelformulier voor herroeping), maar bent hiertoe niet verplicht. Om aan de herroepingstermijn te voldoen volstaat het om uw mededeling betreffende het gebruik van uw herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. U dient de goederen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u ons heeft medegedeeld de overeenkomst te herroepen, naar ons terug te sturen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres:
Luxplus.nl - Retourafdeling
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen
Nederland

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Ik heb een andere vraag
Vragen over het stopzetten van het lidmaatschap? Vergeet niet dat u zelf het lidmaatschap kunt de-activeren door in te loggen via de log-in button bovenaan de website.

Mail ons, gebruik de chat of het contactformulier via de contact-button bovenaan. Wij streven er naar uw vraag op werkdagen binnen 48 uur te beantwoorden.

CONTACTINFORMATIE

Deense adres (Luxplus ApS Hoofdkantoor):
Luxplus WE ApS
Teglværksgade 37 - 1
2100 København Ø
Danmark

Nederlandse adres (alleen voor retourneringen):
Luxplus
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen
Nederland

CVR Nummer (Deense Handelsregister): 25090705
BTW nummer: NL825723413B01

Telefoon: +31 45 799 1006
E-mail: [email protected]

Welkom bij Luxplus