KLANTENSERVICE

Vragen?
Antwoorden op de meest gestelde vragen zijn op deze pagina te vinden
Of gebruik de chat of het contactformulier via de contact-button rechtsbovenin. Uw vraag wordt op werkdagen binnen 24 uur beantwoord
Hoe werkt het Luxplus lidmaatschap?
Luxplus is een uniek leden concept. Het lidmaatschap biedt u besparingen tot 80% op duizenden producten variërende van luxe cosmetica tot dagelijkse huishoudproducten. Door deze aanzienlijke kortingen kunt u snel uw lidmaatschap terug verdienen. Mocht u geen Luxplus lid zijn dan kunt u wel aankopen doen bij Luxplus.nl maar in dat geval zijn de reguliere prijzen van kracht. U wordt automatisch lid door producten te bestellen voor de 'Ledenprijs'. De eerste maand is gratis. Wilt u geen lid worden dan kunt u producten bestellen voor de 'Normale prijs'.

Lidmaatschap kost na de gratis proefperiode €8,95 per maand. Dit bedrag wordt elke maand afgeschreven middels een automatische incasso, totdat u besluit geen lid meer te zijn. We raden aan om te profiteren van de voordelen van de extra lage ledenprijzen en om de 30 dagen proefperiode te gebruiken om het lidmaatschap uit te proberen. U kunt via uw account het lidmaatschap op elk moment opzeggen als het niet aansluit bij uw wensen. Hier ziet u ook de actuele lidmaatschap status en uw gespaarde BonusCash. Voor meer informatie kunt u de Algemene Voorwaarden raadplegen.
Zijn de producten via Luxplus echt?
We kopen onze producten van de grootste en gevestigde leveranciers binnen de EU. Luxplus voert zelf ook kwaliteitscontroles uit om er zeker van te zijn dat onze producten de juiste kwaliteit bieden voordat we ze versturen naar onze klanten. We kunnen met 100% zekerheid garanderen dat al onze producten authentiek en echt zijn. Wanneer een product niet voldoet aan uw verwachtingen hanteren wij een 90 dagen retourbeleid, zonder uitzondering, op alle producten.
Is de bezorging van mijn bestelling kosteloos?
Wanneer u lid bent van Luxplus is bezorging kosteloos. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten €4,95 per bestelling.
Hoe is het mogelijk dat de prijzen zo laag zijn?
We kopen grote voorraden van kwaliteitsproducten direct bij de grootste leveranciers met authenticiteitsgarantie in de EU. Alle producten worden direct in ons magazijn afgeleverd. Op deze manier vermijden we kosten van tussenpartijen waardoor wij de prijzen laag kunnen houden. Alle producten worden door ons gecheckt op kwaliteit en we geven 100% garantie op de authenticiteit.
Wat betekent BonusCash?
U verdient Bonuscash op geplaatste orders bij Luxplus.nl. Het BonusCash bedrag dat u verdient is afhankelijk van welke producten u koopt. U kunt in uw account altijd zien hoeveel BonusCash u heeft verdiend. Uw BonusCash zal automatisch worden verrekend op uw volgende order met een 1:1 ratio. Ter illustratie: 9 BonusCash geeft u een korting van €9,- op uw volgende order.

Alleen leden met een betaald lidmaatschap zullen BonusCash ontvangen. BonusCash dat u heeft verdiend kan niet worden ingewisseld voor geld of overgedragen worden aan andere leden. BonusCash verloopt niet zolang uw lidmaatschap actief blijft. In het geval dat u uw lidmaatschap opzegt zal uw BonusCash verlopen na 30 dagen. Uw BonusCash zal niet verlopen als u ervoor kiest om uw lidmaatschap binnen deze 30 dagen weer te heractiveren.
Hoe kan ik een product retourneren?
Indien u uw order wenst te retourneren verzoeken wij u vriendelijk om ons op de hoogte te stellen van uw retournering via [email protected] (we beantwoorden uw bericht binnen 24 uur op werkdagen).

U kunt vervolgens uw producten opsturen naar:

Luxplus.nl - Retourafdeling
Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen
Nederland

Vermeld alstublieft uw naam, e-mailadres en ordernummer in de correspondentie met Luxplus. Gelieve deze gegevens ook te vermelden bij het retourpakket. Wanneer we uw bestelling retour hebben ontvangen zullen wij uw verzoek in behandeling nemen. Voor meer informatie over retourneringen kunt u de Algemene Voorwaarden onderaan de webpagina raadplegen.
Hoe kan ik inloggen op mijn Luxplus account? Wachtwoord vergeten?
U logt in op uw account via de button rechtsboven in de hoek van de homepage. Voer hier het e-mailadres en wachtwoord in dat u bij uw eerste aankoop heeft opgegeven. Als u lid bent, is het belangrijk in te loggen voordat u gaat winkelen bij Luxplus.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’ in het inlogscherm om een link te ontvangen waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken of stuur een e-mail naar [email protected]

Als u geen lid bent wordt er automatisch een lidmaatschap aangemaakt bij het voltooien van uw eerste bestelling. Dit gebeurt alleen als u kiest om een product te kopen voor de ‘Ledenprijs’.
Wanneer zijn uitverkochte producten weer terug op voorraad?
Uitverkochte producten worden constant weer aangevuld. Om er zeker van te zijn dat onze leden de beste prijzen van de markt krijgen, kopen we alleen uitverkochte producten opnieuw in als we de garantie hebben dat we ze voor dezelfde lage prijs kunnen verkopen als waarvoor we ze eerder hebben verkocht. Hierdoor kan het in sommige gevallen weken of maanden duren voordat bepaalde producten weer terug op voorraad zijn. Vul uw e-mailadres in onder uitverkochte producten en ontvang een notificatie zodra ze weer op voorraad zijn.
Ik heb problemen met het afronden van mijn order
Ten eerste onze excuses wanneer u problemen ondervindt bij het afronden van uw order. Als u al Luxplus lid bent, log dan in rechtsboven in de hoek op onze website wanneer u een bestelling wilt plaatsen. Wanneer u dit niet doet zal u uiteindelijk de melding krijgen dat uw e-mailadres al in gebruik is. Als u problemen ervaart terwijl u shopt op uw telefoon, tablet of ander apparaat met internetverbinding, probeert u het dan op een computer. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]
Ik heb een andere vraag
Vragen over het stopzetten van het lidmaatschap? Vergeet niet dat u zelf het lidmaatschap kunt activeren door in te loggen via de log-in button in de rechter bovenhoek van de website.

Andere vragen? U bent van harte welkom om uw vragen en opmerkingen te sturen naar [email protected] Wij zijn altijd bereid om u te helpen en eventuele problemen op te lossen. Wij beantwoorden uw e-mail op werkdagen binnen 24 uur.
Waar is mijn order?
Wij geven 1-4 dagen bezorgtijd aan omdat onze producten uit ons warenhuis in Denemarken komen. U zult van PostNL eerst een automatische e-mail ontvangen wanneer uw order ons magazijn verlaat. Het pakket is dan nog onderweg en zal bij PostNL worden aangemeld zodra het in Nederland aankomt.

Doordat de producten uit Denemarken komen kan de track' trace code van PostNL de eerste dagen geen actuele status tonen. Excuses alvast voor deze verwarrende berichtgeving!

Vanaf dat het pakket in Nederland aankomt kunt u het volgen via de track 'n trace code in de e-mail of als u inlogt op uw Luxplus account. Mocht het langer dan 4 dagen duren dan kun je uiteraard contact met ons opnemen via [email protected]
Welkom bij Luxplus