KLANTENSERVICE

Vragen?
Antwoorden op de meest gestelde vragen zijn op deze pagina te vinden
Klik op "Contact ons" bovenaan de website. Wij streven ernaar jouw vraag op werkdagen binnen 72 uur te beantwoorden.
Hoe werkt het Luxplus lidmaatschap?
Luxplus is een uniek leden concept. Het lidmaatschap biedt je besparingen tot 80% op duizenden producten variërende van luxe cosmetica tot dagelijkse huishoudproducten. Door deze aanzienlijke kortingen kun je snel jouw lidmaatschap terug verdienen. Mocht je geen Luxplus lid zijn dan kun je wel aankopen doen bij Luxplus.nl maar in dat geval zijn de reguliere prijzen van kracht. Je wordt automatisch lid als je bij jouw bestelling kiest voor de 'Ledenprijs'. De eerste maand is gratis. Wil je geen lid worden dan kun je producten bestellen voor de 'Normale prijs'.

Lidmaatschap kost na de gratis proefperiode €8,95 per maand. Dit bedrag wordt elke maand afgeschreven middels een automatische incasso, totdat je besluit geen lid meer te zijn. We raden aan om te profiteren van de voordelen van de extra lage ledenprijzen en om de 30 dagen proefperiode te gebruiken om het lidmaatschap uit te proberen. Je kunt via jouw account het lidmaatschap op elk moment opzeggen als het niet aansluit bij jouw wensen. Hier zie je ook de actuele lidmaatschap status en jouw gespaarde BonusCash. Voor meer informatie kun je de Lidmaatschapsvoorwaarden raadplegen.
Waar is mijn order?
Wij geven aan 1-4 werkdagen bezorgtijd aan omdat onze producten uit ons magazijn in Denemarken komen. Je zult van PostNL/DHL eerst een automatische e-mail ontvangen wanneer jouw order ons magazijn verlaat.

Doordat de producten uit Denemarken komen kan de Track & Trace code van PostNL/DHL de eerste dagen geen actuele status tonen.

Vanaf het moment dat het pakket in Nederland arriveert kun je het volgen via de Track & Trace in de e-mail van PostNL, de PostNL app of als je inlogt op jouw Luxplus account. Mocht het langer dan 4 werkdagen duren dan kun je uiteraard contact met ons opnemen via [email protected]
Is de bezorging van mijn bestelling kosteloos?
Wanneer je lid bent van Luxplus is bezorging bij een Budbee pakketpunt kosteloos. Thuisbezorging met Budbee of thuisbezorging/pakketpunt met DHL of PostNL is gratis boven de €15. Daaronder kost het €2,95 per bestelling. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten 5,95 per bestelling als je voor een pakketpunt van DHL of Budbee kiest. Indien er wordt gekozen voor een pakketpunt van PostNL of thuisbezorging met Budbee, DHL of PostNL dan bedragen de bezorgkosten €6,95 per order.
Hoe kan ik een product retourneren?
Indien je jouw order wenst te retourneren verzoeken wij je vriendelijk om ons op de hoogte te stellen van jouw retournering via [email protected] (we beantwoorden jouw bericht binnen 24 uur op werkdagen).

Je kunt vervolgens jouw producten opsturen naar:

Luxplus @Salesupply Returns
De Koumen 100
6433 KE Hoensbroek
Nederland

Vermeld alstublieft jouw naam, e-mailadres en ordernummer in de correspondentie met Luxplus. Gelieve deze gegevens ook te vermelden bij het retourpakket. Wanneer we je bestelling retour hebben ontvangen zullen wij jouw verzoek in behandeling nemen. Voor meer informatie over retourneringen kun je de Algemene Voorwaarden onderaan de website raadplegen.

Bij het retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor het goed inpakken van het artikel. Je draagt zelf het risico voor het pakket/de goederen totdat wij deze in goede orde ontvangst hebben genomen. Bewaar daarom het postbewijs en het track en trace nummer.
Wanneer zijn uitverkochte producten weer terug op voorraad?
Uitverkochte producten worden constant weer aangevuld. Om er zeker van te zijn dat onze leden de beste prijzen van de markt krijgen, kopen we uitverkochte producten alleen opnieuw in als we de garantie hebben dat we ze voor dezelfde lage prijs kunnen verkopen als waarvoor we ze eerder konden aanbieden. Hierdoor kan het in sommige gevallen weken of maanden duren voordat bepaalde producten weer terug op voorraad zijn. Vul jouw e-mailadres in bij de uitverkochte producten en ontvang een notificatie zodra ze weer op voorraad zijn.
Wat betekent BonusCash?
Je verdient Bonuscash op geplaatste orders bij Luxplus.nl. Het BonusCash bedrag dat je verdient is afhankelijk van welke producten je koopt. Je kunt in jouw account altijd zien hoeveel BonusCash je hebt verdiend. Jouw BonusCash zal automatisch worden verrekend op de volgende order met een 1:1 ratio. Ter illustratie: 9 BonusCash geeft je een korting van €9,- op de volgende order.

Alleen leden met een betaald lidmaatschap zullen BonusCash ontvangen. BonusCash dat je hebt verdiend kan niet worden ingewisseld voor geld of overgedragen worden aan andere leden. BonusCash verloopt niet zolang jouw lidmaatschap actief blijft. In het geval dat je het lidmaatschap opzegt zal jouw BonusCash verlopen na 30 dagen. De BonusCash zal niet verlopen als je ervoor kiest om het lidmaatschap binnen deze 30 dagen weer te heractiveren.
Ik heb problemen met het afronden van mijn order
Vervelend dat je problemen ondervindt bij het afronden van de order. Als je al Luxplus lid bent, log dan in via de button bovenaan onze website wanneer je een bestelling wilt plaatsen. Wanneer je dit niet doet zul je uiteindelijk de melding krijgen dat jouw e-mailadres al in gebruik is. Als je problemen ervaart terwijl je shopt op jouw telefoon, tablet of ander apparaat met internetverbinding, probeer het dan op een computer. Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]
Hoe kan ik inloggen op mijn Luxplus account? Wachtwoord vergeten?
Je logt in op jouw account via de button bovenaan op de website. Voer hier het e-mailadres en wachtwoord in dat je bij de eerste aankoop hebt opgegeven. Als je lid bent, is het belangrijk in te loggen voordat je gaat shoppen bij Luxplus.

Als je jouw wachtwoord bent vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’ in het inlogscherm om een link te ontvangen waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken of stuur een e-mail naar [email protected]

Als je nog geen lid bent dan start je automatisch een lidmaatschap bij het voltooien van de eerste bestelling wanneer je ervoor kiest om een product te kopen voor de ‘Ledenprijs’.
Hoe is het mogelijk dat de prijzen zo laag zijn?
We kopen grote voorraden van kwaliteitsproducten direct bij de grootste leveranciers met authenticiteitsgarantie in de EU. Alle producten worden direct in ons magazijn afgeleverd. Op deze manier vermijden we kosten van tussenpartijen waardoor wij de prijzen laag kunnen houden. Alle producten worden door ons gecheckt op kwaliteit en we geven 100% garantie op de authenticiteit.
Zijn de producten via Luxplus echt?
We kopen onze producten van de grootste en gevestigde leveranciers binnen de EU. Luxplus voert zelf ook kwaliteitscontroles uit om er zeker van te zijn dat onze producten de juiste kwaliteit bieden voordat we ze versturen naar onze klanten. We kunnen met 100% zekerheid garanderen dat al onze producten authentiek en echt zijn. Wanneer een product niet voldoet aan jouw verwachtingen hanteren wij een 90 dagen retourbeleid op alle producten.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via email, het contactformulier of chat. Je krijgt van ons binnen uiterlijk 7 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Hoe kan ik betalen?
De op luxplus.nl aangeboden betaalmogelijkheden zijn: iDEAL, PayPal, Klarna, Mastercard, VISA en VISA Electron. Alle betalings- en creditcard toeslagen zijn verrekend in de productprijzen en daardoor voor rekening van Luxplus WE ApS. Wanneer je kiest voor de betaalmethode creditcard, wordt deze pas belast na levering van de producten.

Alle prijzen zijn weergegeven inclusief BTW.
Zit er garantie op de producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie heeft geen invloed op de wettelijke garantie.
Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer je winkelt bij Luxplus heb je de keuze tussen twee aankoopmogelijkheden. Als je wenst lid te worden en toegang te krijgen tot de vele voordelen en speciale aanbiedingen kies dan ‘Ledenprijs’ wanneer je een product toevoegt aan de winkelmand. Wanneer je kiest voor de Ledenprijs dan wordt je automatisch lid en zal het lidmaatschap worden toegevoegd aan de winkelmand. Als je geen lid wil worden dan kun je ervoor kiezen om een product aan te kopen voor de ‘Normale Prijs’. Wanneer de order is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail.

Bij Luxplus geplaatste orders worden bezorgd door PostNL of DHL. Wanneer wij het pakket verzenden, ontvangt je een Track & Trace code per mail. De verwachte levertijd is 1-4 werkdagen (verwerking order). Voor leden van Luxplus is bezorging bij een pakketpunt kosteloos. Voor niet-leden bedragen de bezorgkosten €3,95 per bestelling. Luxplus ApS is verantwoordelijk voor de bestelde producten tot het moment van bezorging.

Wanneer PostNL/DHL het pakket niet bij je kan afleveren vanwege diverse redenen zullen zij de keuze maken om het pakket bij jouw buren af te geven of bij een afhaalpunt. Hier heeft Luxplus geen invloed op.
Hoe werkt mijn herroepingsrecht?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of door een aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons duidelijk informeren dat je de overeenkomst wilt herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (Europees modelformulier voor herroeping), maar bent hiertoe niet verplicht. Om aan de herroepingstermijn te voldoen volstaat het om jouw mededeling betreffende het gebruik van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Je dient de goederen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je ons hebt medegedeeld de overeenkomst te herroepen, naar ons terug te sturen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Ons retouradres:
Luxplus @Salesupply Returns
De Koumen 100
6433 KE Hoensbroek
Nederland

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Ik heb een andere vraag
Je kunt ons eenvoudig bereiken via het contactformulier bovenaan. We helpen je uiteraard graag en we proberen e-mails binnen 48 uur op weekdagen te beantwoorden.

Je kan ons eventueel ook bellen op +31 45 799 1006 - We zijn telefonisch bereikbaar op Vrijdag van 12.30-14.30.
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
Je kunt jouw lidmaatschap op elk moment opzeggen door contact met ons op te nemen via [email protected] of door in te loggen op luxplus.nl en in jouw account ‘Mijn lidmaatschap’ te selecteren. De enige uitzondering is tijdens de eerste 24 uur na het plaatsen van een order, in die periode is het lidmaatschap geblokkeerd om technische redenen en kun je het niet handmatig opzeggen via de ‘Mijn lidmaatschap button’. Na de initiële 24 uur kun je het lidmaatschap opzeggen op elke manier die je wenst. Dit betekent dat je, in de proefperiode, producten kunt kopen voor Luxplus prijzen en de dag erna jouw lidmaatschap kunt beëindigen. Uiteraard hopen wij dat je langer lid wenst te blijven waardoor je veel meer kunt besparen.

Om het lidmaatschap op te zeggen, kun je inloggen en vervolgens klikken op ‘Mijn lidmaatschap’. Als je jouw lidmaatschap opzegt heb je nog steeds toegang en de voordelen totdat het lidmaatschap is verlopen. Let er wel op dat wanneer je het lidmaatschap opzegt tijdens de 30 dagen proefperiode, het lidmaatschap gelijk wordt beëindigd. Nadat een lidmaatschap wordt beëindigt wordt er geen geld meer afgeschreven van jouw bankrekening, tenzij je hebt aangegeven het lidmaatschap weer te willen heractiveren.

CONTACTINFORMATIE

Deense adres (Luxplus ApS Hoofdkantoor):
Luxplus WE ApS
Teglværksgade 37 - 1
2100 København Ø
Danmark

Nederlandse adres (alleen voor retourneringen):
Luxplus
De Koumen 100
6433 KE Hoensbroek
Nederland

CVR Nummer (Deense Handelsregister): 25090705
BTW nummer: NL825723413B01

Telefoon: +31 45 799 1006
E-mail: [email protected]

Het is echt waar!